2016. 05. 22.

Interjú Karinnal

Sziasztok!
Már régóta nem jelentkeztünk, de most itt vagyok egy interjúval, amit Karinnal, a bits&pieces blog írójával készítettem. A blogot ide kattintva tekinthetitek meg. Már nem is emlékszem, hogy hogyan bukkantam rá a blogjára, de első látásra megszerettem. Karin gyönyörű képeket csinál, és szerintem nagyon jó stílusa van, valamint elképesztően gusztusos ételeket készít, szerintem mindenképp nézzetek be hozzá, imádni fogjátok ti is! És akkor jöjjenek is a kérdések, és a válaszok!

Miért kezdtél el blogolni?
Azért kezdtem el mert úgy ereztem hogy szívesen megosztanám a képeimet és a gondolataimat másokkal is, de nem akartam a facebookot telepakolni velük 😊 a barátnőm Adri (poniorszag.blogspot) akkor mar blogolt es o adta a kezdő lökest hogy elkezdjem.

Mikor kezdted el? Hány éves voltál?

2011ben kezdtem a blogot akkor töltöttem a 22-t


Honnan szerzel inspirációt?
Az inspiráció mindig máshonnan jön, van hogy olvasok egy cikket ami megihlet vagy latok egy érdekes plakátot, fotósorozatot. De az utcán szembejövők ruhájábol is szoktam ötletet meríteni egy egy outfithez. A recepteket pedig próbalom a kedvenceim köré gyűjteni és a kommentekbol is szerzek ötletet.


Melyek a kedvenc blogjaid?
Magyarok közül leginkább Netti (szutyoblog) blogjat olvasom, külföldiek közül szeretem pl. a Bleubird nevű blogot. De inkább instagrammon nézelődök és onnan jutok el egy egy blogra. Kifejezetten nem követek senkit.


Kinek a segítségével készíted el az outfit posztokhoz csatolt képeket?
A barátom, most mar vőlegényem segít a képekben.


Meddig szeretned folytatni a blogolást? 
Nem tűztem ki időpontot hogy meddig szeretnem csinálni. Addig ameddig jól esik. Ez a hobbim és nem tudom elképzelni hogy ne csináljam.


Mit szeretsz szabadidődben csinálni?
Szabadidőmben fényképezni szeretek, írni a blogot és nagyokat beszélgetni a barátaimmal. Igaz hogy messze laknak de szeretek időt szakítani arra hogy megtudjam mi van velük. Teljesen feltöltenek az együtt töltött pillanatok.


Ki a példaképed?
Nincs példaképem:)


Inkább sorozat vagy film?
Imádom a sorozatokat, a filmeket is szeretem de hamar elfelejtem hogy miről szóltak. Egy sorozathoz jobban tudok kötődni smile hangula


Milyen zenéket szeretsz? Kedvenc énekes banda?
Általában semmilyen zenét nem utasítok el, ha tetszik akkor akármilyen stílus lehet. Időszakos kedvenceim vannak, most Alessia Cara - Wild things cimű száma szol állandóan itthon smile hangulatjel

Néhány kép Karintól:







A későbbiekben is számíthattok hasonló bejegyzésre, remélem tetszett Nektek, és ne felejtsetek el benézni Karinhoz!
További szép estét Nektek, 
Regi

2 megjegyzés: