2016. 08. 03.

August | Inspiration

Sziasztok!
Igazából ezt a posztot elsején akartam megírni, de mostanában szanaszét áll a fejem, és alig vagyok itthon. De most végre van egy szabadnapom, úgyhogy mindenképp szerettem volna hozni Nektek egy új posztot!
Az Augusztus olyan, mint a vasárnap. Még szabad vagy, de tudod hogy hamarosan iskola. De ne hagyjátok, hogy ez befolyásolja a jó kedveteket, hiszen még mindig előttünk áll ez az egy hónap. Használjátok ki, ha van lehetőségetek utazzatok el valahova, akár csak egy napra. És persze ha augusztus akkor Sziget. Sajnos én nem tudok elmenni, de aki megy, annak jó szórakozást hozzá!
Gondoltam hozok Nektek pár képet és zenét, ami számomra egyértelműen a nyarat jelenti!

Hy!
I wanted to do this post on the 1st of August, but I didn't have enough time. 
August is like Sunday, you are still free, but you know that school is coming. But don't be sad about it, enjoy August! If you can, travel somewhere. And it's August, so Sziget is here! Have a good time, if you are going:)
I brought some pictures and musics that remind me of summer.


Képek/ Pictures:








Zene/ Music:










Legyen csodás hónapotok, használjátok ki minden percét! / Have an amazing August, enjoy every moment of it, 
Regi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése