2016. 08. 09.

Hot summer days | Outfit

Sziasztok!
Egy Outfit poszttal már ezer éve tartozom Nektek, hisz eredetileg ez a blog ezért indult. A halogatás egyik oka, hogy nem volt elég időnk rá, a másik pedig az, hogy nem vagyok túl magabiztos, de most összeszedtem a bátorságomat.
Iszonyatosan meleg volt ezen a napon, de azért szerintem sikerült pár vállalható kép. A hajam csak egy kicsit be volt vizezve, hogy hűtsem magam, mielőtt valami másra gondoltok!:)
Egy ilyen meleg napon mi mást viselnék, mint egy könnyed, nyári ruhát. Ezer éve kerestem már egy ilyet, végül Nikivel találtunk egyet, és i-má-dom!!
Szerintem még a későbbiekben látni fogjátok ezt a ruhát, különböző kiegészítőkkel.

Hy!
I finally had enough time to do an outfit post. And I tried to collect all my courage to post pictures of me, I hope you will like the pictures, or at least you won't hate it!;)
This dress is a must-have in this hot weather, I love it so much!
I think you will se this dress in another post, with other clothes later:)







Ruha: H&M

Dress: H&M



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése