2017. 02. 12.

Smoothie || Sunday Bites

Sziasztok!
Remélem mindenkinek jól telt a hétvégéje és kipihentétek magatokat!☺Én egy könnyű kis "receptet" hoztam Nektek, ami szerintem vacsorának is tökéletes, ha nem szerettek este nehéz ételeket fogyasztani.
Hozzám most ért el a smoothie láz, minden nap iszok egy pohárral, és kísérletezek hogy, hogy a legfinomabb és szeretném megosztani veletek a kedvencemet. Ti hogy szeretitek?❤

Hy!
I hope you had a good weekend and slept enough.☺I'm here with a recipe today. Nowadays I always drink a glass of smoothie, I really love it. I tried some recipes, but this is my favourite one. 
I think this is perfect for dinner if you don't like big meals in the evening. I hope you'll like it too, share your favourites if you want❤




Amit beleraktam:
1 banán
1 tál fagyasztott erdei gyümölcs
1 alma

Ingredients:
1 banana
1 bowl of berry
1 apple


Írjátok meg ha kipróbáltátok, kíváncsi vagyok Nektek hogy ízlik☺❤ / Write a comment if you tried it, I hope you will like is!☺❤,
Regi




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése